eObuwie.pl – czy warto robić tutaj zakupy?

Strona eobuwie.pl
Strona eobuwie.pl

eObuwie.pl jest sklepem internetowym, w którym głównie można kupić obuwie. Serwis należy do firmy eObuwie.pl, która swoją siedzibę ma w Zielonej Górze. Portal ma w swojej ofercie produkty dla kobiet, mężczyzn, jak i dzieci. Sklep posiada w swojej ofercie produkty różnych producentów min. Gino Rossi, Nessi, Ecco, Sole Femme, Venezia, Tommy Hilfiger, Converse, Caterpillar i innych.

Największy wybór w sklepie mają kobiety. Moga wybierać spośród obuwia takiego jak: sandały, czółenka, kozaki, botki, baleriny, klapki. Poza tym w ofercie dla kobiet są wyroby galanteryjne takie jak: torebki ( kopertówki, kuferki, ślubne, listonoszki, kosze), portfele, rękawiczki, teczki, paski.

Mężczyźni również mają spory wybór produktów zwłaszcza obuwia. Dostępne rodzaje obuwia to: kozaki, sandały, klapki, trampki, trekkingi, obuwie wizytowe, czy mokasyny. Ponadto w ofercie sklepu są również męskie paski, portfele, rękawiczki, czy teczki.

eObuwie ma w swoim asortymencie również akcesoria takie jak: czapki, szaliki, pasty do butów, szczotki, nauszniki, kalesony, skarpetki, getry, legginsy, czy zakolanówki. Użytkownik, które chce kupić jakiś produkt musi kliknąć w ikonkę „złóż zamówienie”.

Następnie należy podać dane, które konieczne są do wysłania towaru. Nie jest wymagane rejestrowanie się w serwisie. Kolejny krok to wybranie formy płatności. Można zapłacić przelewem lub serwisami PayPal albo Płatności.pl. Istnieje również możliwość zapłacenia przy odbiorze. Czas realizacji zamówienia podawany jest w momencie zakupu danego produktu.

Click to rate this post!
[Total: 20 Average: 2.4]

eObuwie.pl - opinie użytkowników:

    1. Grzegorz pisze:

      Numer zamówienia 126524861. Ich reklama wyskoczyła gdzieś w internecie i postanowiłem spróbować tą platformę z butami online i niestety to był błąd. Dałem się zwieść trochę tańszymi cenami znanych producentów. Miałem pewne obawy i niestety okazały się prawdą. Zamówiłem 3 pary butów i buty wyglądają jak by były odpadem z fabryki i nie przeszły kontroli jakości. Gruby nadmiar kleju dookoła podeszw i szpica, nadmiar gumy, materiału w różnych miejscach. Zgłosiłem reklamację w ten sam dzień i oczekiwanie na odpowiedź to jak oczekiwanie na święta. W najlepszym wypadku jeden mail dziennie, do tego odpisują dokładnie to samo kilka razy jakby codziennie ktoś inny zajmował się twoja reklamacją i od nowa pytają te same pytania tracąc twój czas. W końcu dostałem propozycję albo odesłać buty i zwrot pieniędzy albo zatrzymać i częściowy zwrot pieniędzy. Obsługa klienta napisała cenę do jakiej obniża wadliwe buty i wynikało z tego że to będzie 80zl. Zaakceptowałem ofertę gdyż do tych defektów towaru była to atrakcyjna cena. Po kilku dniach dostałem maila ze oddali mi 30 zł. Szok! Napisałem do nich że nie tak to miało wyglądać i odpisałem że zwracam ten towar. Przestrzegamy każdego przed zakupem na tej platformie! Buty z odrzutu fabryki plus żałosna obsługa klienta i kłamstwo kłamstwem pogania.

    2. Andrzej pisze:

      Nie polecam. Zakupy na eobuwie.pl to brazylijski kabaret. Po dwóch tygodniach „wyjaśnień” skończył się ten tasiemiec anulacji, pomyłek, quasi „rabatów” i „chęci wyjaśnienia” bez literalnego zrozumienia tego, co sami piszą w korespondencji z Klientem. Bilans:
      a) dwa zamówienia – dwie anulacje po stronie sklepu
      b) na przeprosiny – rabat 30%, gdy produkty anulowane przecenione były na ponad 60%, a średnie przeceny na stronie 40% i więcej
      c) w dalszej korespondencji przesłany kod rabatowy na 50%, ale niesprawny
      d) kolejno rabat 50% na wybrany przeze mnie produkt, ale za chwilę ograniczenie rabatu na marki oferujące jedynie obuwie damskie jak Eva Longoria czy Simple
      e) kolejne wyjaśnienia i „szczere” chęci po stronie Sprzedawcy wyjaśnienia sprawy okazują się de facto jedynie fatywną pokazówką, bo realnie Sprzedawca nie rozumie, że to pasmo wpadek zapoczątkował i powinien zakończyć z twarzą, a tymczasem woli odgrywać rolę Wojaka Szwejka z tą różnicą, że Szwejk robił to inteligentnie, a tu mamy brak zrozumienia, że jak Sprzedawca po serii swoich błędów składa deklarację zniżki 50% na wybrany produkt przez Klienta i finalnie nie dotrzymuje słowa, to zmobilizuje tym samym honorowego Klienta do opisania całej sytuacji. I niniejszym ja to dziś czynię.

  1. mirka pisze:

    Ja kupuje w tym sklepie tylko jak są obnizki. Tak to dla mnie jest za drogo;p Ale jak kogos stac to poelcam. Obuwie jest w porządku. Oczywiscie zalezy na jakie sie trafi. Ja akurat wybrałam dobrze;p zamowienie tez jest w miare szybko realizowane.

  2. Joanna pisze:

    Zakupiłam w sklepie buty na początku czerwca. Ponieważ mieli jakąś zmianę systemu, przesyłka miała się opóźnić. Wysłali wiadomość, że towar w drodze. Po tygodniu niczego nie dostałam i skontaktowałam się ze sklepem. Okazało się, że nie wysłano do mnie butów…. Po niemal miesiącu, po licznych moich interwencjach, buty wysłano. Zamówiłam odbiór w paczkomacie. Oni zaproponowali że przyślą kurierem. Zrezygnowałam z takiej opcji, ponieważ paczkomat mam przed blokiem, a na kuriera nie chciałam czekać. Napisałam prawdziwą opinię na OPINEO, ponieważ mnie o to poproszono. W odpowiedzi na opinię przeczytałam, że to ja sama opóźniłam przesyłkę, rezygnując z kuriera!!! Totalne bzdury, to moja sprawa jak odbieram przesyłki. W opinii nie napisali, że z ich winy wszystko się opóźniło, że sama musiałam się upominać o buty…. Gdy poprosiłam, żeby zweryfikowali nierzetelną odpowiedź na moją opinię, odpisano mi, że tego nie zrobią, bo jest rzetelna. Wcześniej z tego sklepu wysłano mi buty do zupełnie innej, odległej miejscowości i też nikt nie poniósł za to odpowiedzialności. Czekałam wtedy na przesyłkę prawie dwa miesiące. Ten sklep ma chyba za dużo klientów i się nieco poprzestawiało w głowach.Może czas dać szansę konkurencji, tym bardziej że ceny nie zwalają z nóg….. No w każdym razie dałam szansę firmie i na odzyskanie mojego zaufania i na rzetelny komentarz. A doczekałam się ……niczego. Potraktowano mnie bardzo obcesowo, przeproszono w mailu, ale tylko po cichu,ogólna informacja na moją opinię pozostała.

  3. Adam Tworek pisze:

    Najgorszy sklep internetowy w Polsce zamawialem sandaly trzy razy dwa pierwsze anulowali i dzisiaj przysłali mi ale uszkodzony był jeden sandaly nikomu nie polecam tego sklepu

  4. Kasia pisze:

    Kiedyś był to sklep w którym zakupy były przyjemnością do czasu kiedy złożyłam reklamację na torebkę…czar prysł a ja poczułam się jak ktoś kogo słowa i uzasadnienie reklamacji nikogo nie interesują poprosiłam o ponowne rozpatrzenie ale myślę że nic to nie zmieni i zwyczajnie oddałam to w ręce Rzecznika konsumentów.

  5. Damian pisze:

    Nie polecam sklepu eobuwie i wszystkich przestrzegam przed zakupami, szkoda czasu i nerwów. Zakupiłem obuwie w dniu 2 listopada, po kilku dniach nie otrzymania przesyłki, skontaktowałem się z działem obsługi klienta sklepu w celu wyjaśnienia sytuacji, brak kompetentnych osób. Dzwoniłem jeszcze parokrotnie i wysyłałem e-maile nikt nie potrafił wyjaśnić sytuacji z moją paczkaą próbowano zgonić na firmę kurierską DPD że paczka została odebrana, po kontakcie z DPD otrzymałem informację że paczka nie została przekazana jeszcze kurierowi założono tylko etykietę nadania.
    W dniu dzisiejszym otrzymałem e-maila że moje zamówienie nie może zostać zrealizowane bez podania przyczyny a w opisie w aplikacji eobuwie perfidnie napisano że paczka nie odebrana. To jest jakiś skandal. Dodam jeszcze że kupione przeze nie buty są nadal dostępne na stronie sklepu. Drodzy kupujący proszę się bardzo poważnie zastanowić nad zakupami w tym sklepie, ja z całego serca odradzam.

  6. Joe DOe pisze:

    Zamówienie dokonane w poniedziałek z informacją że przesyłka będzie u mnie max. w środę. W czwartek informacja że będzie poślizg z wysłaniem zamówienia. Natomiast w niedzielę dostałem maila o treści: Twoja przesyłka w dniu dzisiejszym ukończyła proces weryfikacyjny w naszym Dziale Zwrotów..Zamówienia nie otrzymałem ani nie wycofałem transakcji. Po co brać się za sprzedaż jak nie można zrealizować w miarę sprawnie prostego zamówienia. Amatorzy!!!

  7. Karinka pisze:

    Witam, niestety ja również nie polecam tego sklepu i sama nigdy więcej w nim nic nie zamówię. Zakupiłam botki na wyjazd, przymierzyłam, wygląda na to że ok więc ubrałam je wyjeżdżając z Polski. A dlaczego o tym piszę, bo to miała być piękna wycieczka ze zwiedzaniem miasta, a musiałam leczyć ranę na pięcie, bo w obcasie wyszedl gwoźdz i poranił mi stopę. Od wewnętrznej strony. Oczywiście odesłałam buty to wg eobuwie nic się nie dzieje i nie uznali reklamacji. A skoro nie zgodziłam się na naprawę to zwrócili mi takie jak były. Przecież z gwoździem w stopie można chodzić:( masakra jakaś. Polecam omijanie tego sklepu, jakiś szajs sprzedają.

  8. Robert pisze:

    Szybka dostawa, buty ładne troche twarda podeszwa ale nie w tym problem , kupiłem buty Bossa snickers niby w promocji ale powyzej 500 zł ,po dwóch tygodniach zaczęła z czubka lewego zlazić czarny materiał który m był pokryty , na prawym , sprawdziłem materiał schodził jak poparzona skóra od słońca ,w dodatku na lewym czubku zaczely pojawiać zadziorki , wysłałem buty do reklamacji po 3 tygodniach od kupna otrzymałem informację że reklamacja została odrzucona że względu na nie zaprzestania użytkowania po zauważeniu wady ręce mi opadły taka potężna firma a tak pogrywa z klientami kupiłem na eobuwie buty Toomego Hilfigera i chodzę codziennie od kilku miesięcy i nic się nie dzieje.Dlatego nie polecam firmy eobuwie ponieważ stosują spychologię przy reklamacjach , pomimo że wyraźnie jest to wada użytego materiału to zrzucają winę na klienta. Krętactwo i cwaniactwo. Zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta.

  9. Przemysław pisze:

    Hm. Ja reklamację składałem w sklepie stacjonarnym, w Bonarce w Krakowie. Nie posiadałem paragonu, tylko potwierdzenie zapłaty kartą. Bardzo życzliwa obsługa w tym sklepie, ale zaznaczam, że to dotyczy obsługi stacjonarnej.
    Reklamacja została uwzględniona, ale minął termin na zwrot pieniędzy (5 dni) i ich nie otrzymałem. Zatelefonowałem więc i Pan z obsługi powiedział, że przekazuje wiadomość do działu zwrotów i będę miał pieniądze do 48 godzin. Dziś właśnie upłynął ten drugi termin, a pieniędzy nadal nie ma. Mam nadzieję, że niedługo je otrzymam, ale patrząc na opinie innych użytkowników, nie mogę być tego pewny.

  10. Marek pisze:

    Tragiczna infolinia. Brak możliwości żeby z kimkolwiek porozmawiać. Włączają się tylko automaty, a po godzinie oczekiwania na infolinii połączenie zostaje zerwane. Istnieje możliwość rozmowy na czacie, gdzie odpowiedź na każdy post trwa 15-20 minut. Przy bardziej skomplikowanej sprawie trwa to też godzinami. Jest to totalne olewanie klientów którzy zakupili towar i chcą zgłosić reklamację. Towar niekoniecznie jest dostarczany, a jak już to ze sporym opóźnieniem lub też po tygodniu okazuje się, że kupionych i zapłaconych butów niema i nie będą dostarczone. Stanowczo nie polecam robić zakupów w tym sklepie jeśli nie chcesz mieć problemów. Jeszcze ciekaw jestem ile będę czekał na zwrot pieniędzy.
    Marek

  11. BOGDAN pisze:

    Zakupy w tym sklepie to horror psychiczny
    Ostrzegam nie wolno

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *