Morele.net – znany sklep z elektroniką użytkową. Przegląd oferty oraz opinie

Rosnąca popularność zakupów online wymusza oczywiście na przedsiębiorcach stałe udoskonalanie swojej oferty, zapewnianie konkurencyjności cen, profesjonalnej obsługi, bezpieczeństwa zakupów i szybkiej dostawy. Czy sklep morele.net spełnia współczesne standardy i czy warto zaufać firmie, kupując w niej nierzadko bardzo drogi sprzęt elektroniczny?

Kilka słów o sklepie

Strona główna Morele. Źródło: https://www.morele.net

Sklep internetowy jest tak naprawdę częścią bardzo dużej grupy, Grupy Morele, która zrzesza wiele firm z branży ecommerce, oferujących bardzo szeroki asortyment. W przypadku morele.net mamy do czynienia ze sklepem, który specjalizuje się przede wszystkim w sprzedaży sprzętu komputerowego. W ofercie jednak znajdziemy wiele innych urządzeń elektronicznych, w tym wysokiej klasy sprzęt RTV czy AGD.

Firma chwali się na swojej stronie internetowej wieloletnim doświadczeniem oraz nieustannym dążeniem do zapewniania najwyższego poziomu usług. Z licznych informacji możemy dowiedzieć się między innymi, że firma sprzedaje obecnie ponad milion różnych produktów, ma ponad 2 miliony klientów, a do tego każdego dnia obsługuje ponad 5 tysięcy zamówień.

Sklep skupia się w zasadzie wyłącznie na sprzedaży online, gwarantując swoim klientom nie tylko wysoki poziom bezpieczeństwa oraz przystępne ceny, ale także ekspresową dostawę w każdy zakątek kraju.

Asortyment

Choć morele.net teoretycznie specjalizuje się w sprzedaży sprzętu komputerowego, to jednak przez lata asortyment bardzo dynamicznie był poszerzany o wiele innych urządzeń elektronicznych. W efekcie obecnie w asortymencie znajdziemy między innymi:

  • komputery stacjonarne i laptopy;
  • konsole do gier oraz akcesoria do nich;
  • szeroki wybór sprzętu RTV;
  • sprzęt AGD;
  • wyposażenie biura;
  • sprzęt fotograficzny oraz kamery wideo.

Bardzo ważna jest tutaj duża różnorodność sprzętu oferowanego na stronie internetowej. Znaleźć tutaj można zarówno produkty markowe, jak i wielu mniej znanych firm, ale w dużo niższych cenach, przez co każdy powinien tutaj bez problemu znaleźć coś dla siebie.

Dużą zaletą sklepu jest bardzo dobrze przygotowana strona internetowa. Choć asortyment jest naprawdę szeroki, to jednak odnalezienie interesującego nas asortymentu nie powinno być skomplikowane. Wszystkie produkty zostały podzielone na intuicyjne kategorie, których przeglądanie na stronie jest wyjątkowo wygodne.

Jak kształtują się ceny w sklepie?

Asortyment. Źródło: https://www.morele.net

Bardzo trudno jest określić to, czy dana firma jest godna uwagi pod kątem cen sprzedaży produktów, kiedy ilość asortymentu jest tak imponująca. W przypadku morele.net można jednak śmiało powiedzieć, że jest to miejsce godne polecenia zawsze wtedy, gdy szukamy jakiegoś sprzętu elektronicznego.

Choć nie wszystkie produkty dostępne na stronie muszą być najtańsze na rynku, tak bardzo często znaleźć tam można prawdziwe perełki. Różnego rodzaju promocje oraz oferty specjalne sprawiają, że nierzadko możemy zaoszczędzić sporo pieniędzy przy kupnie komputera czy sprzętu RTV.

Warto tutaj podkreślić fakt, że firma zawsze udziela pełnej gwarancji na swój asortyment. Nawet jeśli kupujemy sprzęt przeceniony, to otrzymujemy kompletną gwarancję producenta, dostając w swoje ręce towar nowy i pełnowartościowy.

Promocje – czy można na nie liczyć?

Wspominaliśmy już o promocjach, prawda? Tak, częste odwiedzanie tego sklepu internetowego jest naprawdę opłacalne, jeśli lubimy oszczędzać swoje pieniądze. Mnogość ofert promocyjnych jest tam ogromna, sklep bardzo często je aktualizuje i przede wszystkim przygotowuje ciekawe oferty dla sprzętu z różnych kategorii. Tym samym każdy znajdzie tam coś dla siebie.

Morele.net – dzisiaj 19.04.24 – wyprzedaże asortymentu. Kliknij

Oprócz stałych promocji spotkamy tam również jednodniowe okazje, ważne jedynie przez 24 godziny. Firma bardzo często organizuje konkursy z nagrodami dla swoich użytkowników czy tworzy sezonowe wyprzedaże.

Wysyłki i zwroty w morele.net

Zamawiając towary w sklepie możemy skorzystać z dwóch podstawowych opcji wysyłki kurierskiej, a więc standardowa dostawa z przedpłatą oraz opcja wysyłki za pobraniem. Na tym jednak opcje dostawy się nie kończą.

Firma współpracuje bowiem również z siecią stacji paliw Orlen oraz z placówkami Poczty Polskiej. Dostawa może być z tego powodu zrealizowana do obu z tych punktów, dowolnie wybranych miejsc w bliskiej okolicy zamawiającego.

Istnieje dodatkowo opcja odbioru osobistego bez płacenia za przesyłkę. Firma posiada na terenie całego kraju swoje punkty odbiorcze, do których mogą być przekierowane dostawy.

Czego można dowiedzieć się z opinii?

Przyglądając się opiniom wystawianym przez osoby, które korzystały już z usług, nie da się ukryć tego, że zdecydowana większość osób jednak chwali sobie ofertę sklepu. Opinie w przeważającej większości są pozytywne i przede wszystkim potwierdzają uczciwość sprzedawcy, dużą szybkość realizacji zamówień oraz przystępne ceny i wiele atrakcyjnych promocji.

Czy warto kupować?

Naszym zdaniem sklep internetowy morele.net to miejsce naprawdę godne uwagi dla wszystkich tych, którzy szukają dobrej jakości sprzętu elektronicznego w przystępnych cenach. Choć standardowe ceny nie zawsze muszą być najniższe, to jednak firma organizuje wiele ciekawych promocji oraz wyprzedaży. Korzystając z nich można zaoszczędzić naprawdę sporo pieniędzy.

Click to rate this post!
[Total: 48 Average: 1.9]

Morele.net - opinie z forum:

  1. harpmoon pisze:

    ej takie pytanie, widzę, że szczególnie sprzęt komputerowy jest u nich sporo tańszy niż na innych stronach…wiecie jak to jest w ogóle możliwe? To nie są jakieś powystawowe egzemplarze czy zwroty od klientów???

    1. Anonim pisze:

      Jestem zadowolona z zakupu w tym sklepie termin dostawy b szybki towar dobrze zapakowany i działa bez zarzutu polecam

    2. Tanio, bo pewnie sprzedają odesłany do reklamacji sprzęt klientów. Ja już 3 miesiące czekam na naprawę i zwrot mojego komputera. Pewnie go rozkręcili
      i wystawili na sprzedaż.

  2. Dzisiaj 19.04.24 – ceny wyprzedażowe Morele.net

  3. w.g. pisze:

    jedno pytanie, ile trwa u nich realizacja zamówienia, czyli ile czeka się na dostawę?

    1. Nie polecam pisze:

      Zamówienie dostarczone tydzień po terminie, poziom usługi tragiczny. Na infolinii konsultantki albo nie potrafią odpowiedzieć na pytanie albo okłamują klienta. Nie polecam!

      1. a.chaberek pisze:

        Przychylam się do tej opinii. Wysyłają również inny towar niż zamawiany. Na reklamacje nie odpowiadają. Nie podają adresu zwrotnego. ZDECYDOWANIE ODRADZAM U NICH KUPOWANIE.

  4. dzień dobry. Nie wicie czasem, czy oni mają przedłużony termin na zwrot po zakupie? Standardowe 14 dni czy może coś więcej???

  5. Nie polecam morele.net Firma ma dramatyczny serwis gwarancyjny – straszy windykatorem i nie stosuje się do KC. Jest nieterminowa – dwa razy musiałem anulować zamówienie bo nagle termin wysyłki wydłużał się. Nic już na pewno nie kupię w tej firmie.

  6. Tomasz pisze:

    Dzień dobry. 19.10.2021 – zakupiłem dwa zestawy „Raspberry Pi 4 Model B 4GB RAM Desktop Kit (OFI044)” 25.10.2021 – odebrałem paczkę, niestety w zestawach brakowało płytek minikomputerów „Raspberry Pi 4 4GB” 25.10.2021 – zgłosiłem reklamację, rozpocząłem korespondencję na stronie morele, niestety ludzie są tam przypadkowi i nie jesteśmy w stanie dojść do porozumienia aby otrzymać właściwy produkt. Sprawa została zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta. Pozdrawiam serdecznie Uważajcie

  7. Anonim pisze:

    Dzień dobry. Poziom niekompetencji na infolinii jest porażający. Panie nie są odpowiednio przeszkolone i podają nieprawdziwe informacje. Uważajcie

  8. Tomasz pisze:

    Kompletne dno omijaj szerokim łukiem gwarancja i reklamacja to nie u nich .Zgłosiłem kartę graficzną do naprawy nie dość że trzymali ja ze 4 miesiące nie naprawili to jeszcze przysłali w opłakanym stanie i uznali uszkodzenie mechaniczne rdzenia z mojej winy . Głupszej bzdury nie słyszałem jak można uszkodzić rdzeń nie demontując radiatora z wentylatorami zaznaczam że były tam pląby gwarancyjne nie naruszone co oznacza że to nie ja uszkodziłem . Moim zdaniem to oni zepsuli i odbijają piłeczkę karta wróciła do mnie z zerwanymi plombami bez żadnego opisu co było robione . Nie chcą mi wznowić gwarancji bo dobrze wiedzą że musieli by wysłać mi nowa kartę a to już jest koszt . Na infolinii udają że nie wiedzą o co chodzi nie chcą ponownie podjąć próby naprawy tylko muwia że utraciłem gwarancję . Zamierzam zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta

  9. Anonim pisze:

    jutro 3.02.2022 mialam otrzymac zamowiony boiler, nikt nie zawiadomił mnie o zmianie terminu.Kurier nie zawiadomił mnie tez telefonicznie o dzisiejszym przybyciu,przyjechal i zażądal opłaty za wniesienie,Na stronie morele.net nie ma
    oswiadczenia ze oplata za kuriera jest bez wniesienia,zostwił piecyk
    córce z małym dzieckiem i odjechal.
    Piecyk powinien byc wnoszony ostroznie aby sie nie uszkodził.
    Kurier byl tak chamowaty ,ze nie polecam tego sklepu.Kiedyś był to dobry sklep.
    teraz chyba jakąs patologię zatrudnia ,szkoda

  10. R.R. pisze:

    Zostałam najzwyczajniej w świecie OSZUKANA. Kupiłam model telefonu w wariancie 8/256 GB zgodnie z wystawioną ofertą, a zafakturowany i dostarczony został wariant 6/128 GB, oczywiście za cenę modelu z większą pamięcią. Nie sposób wymóc na nich wysłania produktu, za który pobrali ode mnie pieniądze, ponieważ wraz ze sprzedawcą bawią się w zrzucanie na siebie nawzajem odpowiedzialności i uchylają się od wywiązania się z umowy. Mało tego, przed dokonaniem zakupu dzwoniłam do Morele.net i upewniałam się, że oferta jest dostępna i poprawna, mimo że wcale nie musiałam tego robić; oferta została mi POTWIERDZONA przez konsultanta, a i tak dostarczono mi błędny produkt. Nie była to zwykła pomyłka w wysyłce, lecz wprowadzenie w błąd, ponieważ błędny produkt widnieje również na fakturze i potwierdzeniu zamówienia. Zamiast po prostu dostać to co kupiłam, tracę czas i energię na bezsensowną polemikę z półkompetentnymi konsultantami, którzy brzmią jak zepsuta płyta i powtarzają formułki o „kontaktowaniu się bezpośrednio ze sprzedawcą” – zero odniesienia się do faktu, że oferta na ich portalu dotyczyła innego produktu i że naciągnęli mnie na model o niższym standardzie. Za to natychmiast po mojej skardze po cichu ukryli ofertę ze swojej strony jako „niedostępną”. Radzę unikać

  11. Robert D pisze:

    Obsługa zgłoszeń fatalna, coś na zasadzie – nie mamy zamówionego przez ciebie towaru ale to Twój problem.

    Jeżeli oczekujecie terminowej przesyłki omijajcie szerokim łukiem. Zamówienie składające się z 3 pozycji, które wg. stanu magazynowego były dostępne nie dotarły jeszcze po 3 tygodniach od złożenia i opłacenia zamówienia.

  12. Dorota pisze:

    Nie polecam morele. Masę błędów na ich stronie sprzedają towar którego nie mają. Infolinia nie kompetentna. Szkoda czasu.

  13. była klientka pisze:

    Kiedyś to rzeczywiście był świetny sklep z dobrymi cenami. Ale go zżarła pycha i chciwość właścicieli. Po zbyt dużym rozbudowaniu ale jednocześnie zlikwidowaniu punktów odbioru towarów i możliwości płacenia na miejscu po tym, jak rzeczywiście zobaczyłeś to, co kupujesz, spadł mocną i strasznie poszargał opinię o nim. Pod pretekstem covida pozamykał placówki i do tej pory nie otworzył. Sporo kupowałam w nim, bo sprawdzał się i ufałam. Przestałam kupować i widzę, że mam rację. Chciwość i zachłanność właścicieli tego sklepu wszystko zniszczyli. Opinia budowana przez sporo lat zeszła prawie na zero. Szkoda, robiłam sporo zakupów w tym sklepie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *