La Redoute – warto robić zakupy?

La Redoute – warto robić zakupy?
5 (100%) 1 vote

laredouteLa redoute to francuska firma odzieżowa z tradycjami, jej korzenie sięgają aż 1837 roku. Założycielem przedsiębiorstwa był Joseph Pollet, który pochodził z chłopskiego rodu. Pollet bardzo szybko stał się producentem tkanin, poprzez założenie przędzalni wełny czesankowej.

Opracował oryginalne procesy produkcyjne i zbierał liczne nagrody. Firma przechodziła z ojca na syna budując swoją tradycję i zdobywając doświadczenie w branży. W 1928 firma zaczęła wydawać bezpłatne katalogi dostarczane każdemu zainteresowanemu.

Z biegiem lat maraka La redoute radziła sobie coraz lepiej. W latach 60. XX wieku ubrania tej firmy nosiły takie gwiazdy jak:Sylvie Vartan, France Gall, Johnny Hallyday i wiele innych. Natomiast lata 80. to początek współpracy firmy z wielkimi projektantami, przykładowo z Popy Moreni, Jean-Paulem Gaultierem czy Marithé i Françoisem Girbaud. Późniejsze czasy przyniosły szybki rozwój firmy oraz coraz większą ilość sklepów w wielkich centrach handlowych na całym świecie.

Głównym założeniem La redoute jest tworzenie ubrań dla kobiet ceniących luz i wygodę, ale jednocześnie kochających piękno i oryginalność. Firma promuje styl dziewczyny z sąsiedztwa, która jest urocza, pewna siebie i wyluzowana. Sklepy La redoute działają w wielu krajach świata.

W Polsce także funkcjonuje sklep internetowy. Produkty oferowane przez firmę oraz wszelkie aktualności można śledzić na facebooku: https://www.facebook.com/laredoutepolska. Poza tym nowe kolekcje prezentowane są także na filmach udostępnianych na youtube: https://www.youtube.com/channel/UCtiHKPUJnE1uylXnmGeBMIw.

La Redoute - opinie użytkowników:

  1. Owszem są czasem i fajne wyprzedarze i kody 🙂 zawszyczaj na koniec sezonu można się obłowić, ale i z różnych okazji robią przeceny, przykładowo na święta czy na początek kolekcji… teraz też jest fajna okazja, jest 40 % zniżki na jeden artykuł z nowej kolekcji, przecież to prawie pół ceny, więc się opłaca…

    • Bzdura z obniżką . Jakie 40% ? najpierw podwyższają sporo cenę a później robią z nowej ceny 40% promocji – w efekcie nie ma zniżki !!!

  2. jakie oni mają rozmiary biustonoszy? Bo niektóre modele są pięknę i chętnie bym sobie zakupiła, jednak się boję, że nie trafię z rozmiarem…jest tam może jakaś tabelka z rozmiarami??

  3. jest przewodnik po rozmiarach przy każdej rzeczy, więc sobie na spokojnie posprawdzaj i pomierz się, ale ja zawsze biorę ciut większy rozmiar niż swój, ale nie wiem, może ja jestem niewymiarowa 😉

  4. Staników na pewnio, nie wiem jak z figami, ale biustonosz bez problemu można oddać, jeśli oczywiście nie bęidze nosił śladów użytkowania i będize miał metki 🙂

  5. a jak z rozmiarkami butów? Jak noszę 38 dopasowane buty i chcę kupić baleriny to wziąć 38? chyba że mają połówki? Wie ktoś?

  6. Niestety z teego co wiem to połówek nie ma, a szkoda, bo ja mam typowy rozmiar 37,5 i 37 mam ciasnawe, a 38 czasem gonią mi…ale lepiej większy minimalnie, bo można wkładkę dać, więc jeśli masz 38 ale z hakiem to weź lepiej 9 🙂

  7. ja kupowałam w tym sklepie buty, swój normalny rozwiar czyli 39 i były nieco za dużo, musiałam wymienić na 38, więc ra z doświadczenia radzę wziąć jednek te mniejsze, jeśli się wahasz 😉

  8. a dziecięce ubranka warto kupić? Strasznie mi się podoba jednak sukieneczka dla mojej księżniczki, ale kosztuje prawie 300 złotych i się zastanawiam czy choć wygodna by była

  9. moja córusia strasznie lubi te ciuszki bo są mięciutki i ogólnie z fajnym, przyjemnych dla maluszka materiałów zrobione, wiadomo zależy też od dziecka….tylko wiesz musisz się liczyć że mała szybko ci wyrośnie z takiej kiecusi i jeśli nie masz w otoczeniu innej malej dziewczynki to trochę szkoda by było 😛

  10. Piękna opowieść ! Szkoda tylko ,ze nie ma informacji o obsłudze klientów,która jest ponizej poziomu morza:(
    Bardzo długie oczekiwanie na dostawe.A jeszcze dłuzsze na pieniadze ,kiedy zrobiliśmy zwrot produktu. Kłamią ,unikają podania terminu zrobienia przelewu.Po 5 tygodniach mozna żałować ,ze wogóle weszlismy na ich stronę.
    Wstyd dla prowadzacych te firme.ODRADZAM ZAKUPY! Są inne sklepy z pięknymi produktami i szanujące swoich klientów.

  11. Potwierdzam wpis ,,niezadowolonej i ciągle oczekującej”, ja również czekam i wysłuchuję dziwacznych tłumaczeń pani z biura obsługi klienta, wiarygodność sklepu poniżej krytyki. oczekuję na towar ponad dwa tygodnie.

  12. Co do jakości i wygląd – super, ale przesyłka i informowanie.. FATALNIE! I to nie pobudza robić nowe zakupy w tym sklepie. Przez 28 dni musiałam kontaktować się ze sklepem, w ciągu których dostawałam (co prawda szybko) odpowiedzi że „z przykrością potwierdzamy że przesyłka nadal nie została nadana..” i „wyślemy zapytanie do Francji..”, ale przez miesiąc żadnego rezultatu. Na ostatni e-mail (po 28 dn.) dostałam odpowiedź (i znów tylko z własnej inicjatywy a nie ze strony sklepu) „Z przykrością musimy poinformować, iż zamówienie nie zostanie wysłane, niestety jedynym rozwiązaniem jest usunięcie go z systemu”. Takie podęjście do Klientów ma ten sklep.. Okropnie.

  13. Mi przesyłka nie doszła. Skontaktowałam się w tej sprawie z obsługą klienta i pani poinformowała mnie, że kurier próbował doręczyć 3 razy, z tym że byłam przez ten czas w domu i nikt się ze mną nie kontaktował.
    Pani z obsługi poleciła ponownie zamówić artykuły i powiedziała, że jej „przykro”. Problem jest taki, że nie są już dostępne w sklepie.

  14. Byc moze obsluga jest nieco skomplikowana ale w przypadku jakis watpliwosci nalezy dzwonic albo pisac emaile i sprawa jest wyjasniona.Pisze na podstawie wlasnych doswiadczen…Bardzo mnie to cieszy bo zarowno asortyment,promocyjny system sprzedazy a przede wszystkim niepowtarzalny francuski styl, bardzo mi odpowiadaja…

  15. Dokonałam zakupu botków w tym sklepie i od poczatku do końca nie mialam zadnych problemow z kontaktem jak i odpowiedziami na moje pytania, przesylke otrzymalam po pięciu dniach i jest wszystko ok..

  16. 13 października zamówiłam sweterek, przesyłka kurierska, pobraniowa. W formularzu dostawy podałam dane adresowe miejsca, gdzie pracuję. W potwierdzeniu mailowym niestety widniał adres fakturowania jako adres dostawy więc napisałam do nich maila z prośbą o potwierdzenie, że paczka jednak trafi do mnie do pracy. Odpowiedzi nie dostałam. 17 października dostałam maila, że paczka jest przygotowywana do nadania. Ostatecznie UPS potwierdziło dostawę na 20 października. Zadzwoniłam do La Redoute dowiedzieć się, gdzie moja paczka trafi. Odebrano za drugim razem i miła pani potwierdziła dostawę na adres mojej pracy. Sweterek dotarł i jest prześliczny, bardzo dobrej jakości.

Dodaj komentarz