Michelson Diamonds – godny zaufania sklep?

Michelson Diamonds – godny zaufania sklep?
5 (100%) 3 votes

michelson diamondsFirma Michelson Diamonds zajmuje się obróbką i sprzedażą kamieni szlachetnych. W ofercie sklepu znaleźć można zarówno biżuterię diamentową jak i wykonaną z brylantów. Produkty biżuteryjne firmy posiadają certyfikaty GIA, IGI oraz HRD, które stanowią potwierdzenie o wysokiej jakości produktu i produkcji zgodnie ze standardami. Biżuterię tej marki można kupować za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego.

 

Michelson Diamonds - opinie klientów:

  1. Cześć Wam! Mam pytanko, planuje się oświadczyć swojej kobiecie i szukam pierścionka zaręczynowego. Czytałem trochę opinii i komentarzy w internecie o firmie Michelson Diamonds. Czy ktoś korzystał już z produktów tej firmy? Dajcie znać czy warto tam kupić bo wiadomo, taki pierścionek trochę kosztuje i nie chce utopić pieniędzy…

    • Zaręczynowego to nie kupowałem, ale wspólnie obrączki slubne kupowalimy u tego jubilera. Mnie się bardzo podobają i zonioe tez z tego co mowila, a cena wcale nie była az tak bardzo wysoka. U innych jubilerów masz dużo gorzej, wiec wydaje mi się ze warto.

  2. Ogolnie to ja w ogole uważam, ze takie rzeczy warto przez internet kupować bo dużo się oszczedza. Michelson diamonds to według mnie niezły jubiler. Ja za kilka tysięcy kupiłem na zaręczyny i według mnie jakość jest niezla.

  3. A to na pewno nie jest oszustwo? Komentarze w necie to wiecie, ciężko tak do końca temu zaufac…ceny są jak dla mnie trochę wysokie na Michelson diamonds i trochę się obawiam. Co myślicie o tych pierścionkach?

    • Nie wiem czemu uważasz, że to może być jakieś oszustwo…ja już dwa razy tam kupowałem, bo najpierw na zaręczyny, a później już idąc za ciosem kupiłem tez pierścionek na ślub i jestem zadowolony z zakupu. Nie wydaje mi się, ze to jest jakieś oszustwo.

  4. Nie wiem czemu uważasz, że to może być jakieś oszustwo…ja już dwa razy tam kupowałem, bo najpierw na zaręczyny, a później już idąc za ciosem kupiłem tez pierścionek na ślub i jestem zadowolony z zakupu. Nie wydaje mi się, ze to jest jakieś oszustwo.

  5. To może można gdzieś znaleźć kupony promocyjne lub coś takiego jak kody rabatowe? A stronie Michelson diamonds szukałem, ale nie znalazłem nic takiego. Ja nie wiem czy opłaca mi się kupoac po standardowej cenie bo nie jestem zbyt bogaty, ale z drugiej storny nie chce oszczędzac na ukochanej…

  6. Wiesz co, ja parę razy już widziałem takie kody rabatowe na tych stronach co są zamieszczane różnego rodzaju kody rabatowe do przeróżnych stron. Sprawdź sobie tam jak chcesz, może coś znajhdziesz.

  7. Zamówiłem pierścionek i nie dotarł w terminie.Dzwoniłem kilka razy i przekładali termin dostawy choć 14 dni jakie dają na dostarczenie już mineło.Dobrze że mam nie daleko to wybrałem się po zwrot gotówki osobiście,nie chcieli mi oddać pieniędzy bo powiedzieli że przelewem zwrócą bo taki mają regulamin.Powiedziałem że złamali swój regulamin nie dostarczając w terminie towaru i prosze o kase teraz bo jak nie to dzwonie na policje.Po telefonie do szefa przez jednego z pracowników pieniadze w expresowym tempie znalazły się na moim koncie.nie polecam

    • Szanowny Panie Piotrze F.,

      doskonale pamiętamy tą sytuacje, jednak chcielibyśmy pewne kwestie doprecyzować. Opisywane przez Pana zamówienie miało miejsce w październiku a Pan, opisując je w marcu być może nie do końca pamięta szczegóły zajścia…. A więc po kolei:

      1. zamówienie zostało złożone 9 października 2014 roku o godzinie 15.30. Numer zamówienia 100008256
      2. zamówienie zostało opłacone poprzez PayU o tej samej godzinie
      3. czas realizacji zamówienia wg specyfikacji na karcie produktu: http://www.michelson.pl/srebrny-pierscionek-z-naturalnym-szafirem-0-1-ct;mich-p-s-925-400-bc/
      to 7-14 dni.
      4. wg regulaminu znajdującego się pod tym linkiem:
      http://www.michelson.pl/regulamin/
      czas realizacji podany w karcie produktu jest liczony w dniach roboczych.

      Wg powyższego Pańskie zamówienie powinno być zrealizowane najpóźniej do 28 października. Poniżej zamieszczamy notatkę pracownika, który prowadził Pańskie zamówienie:

      „Termin realizacji zamówienia mijał 28 października. Klient wydzwaniał do nas co chwila pytając czy może być pierścionek wykonany szybciej, zapewnialiśmy ,że się postaramy jednak nic nie obiecywaliśmy. Następnie Pan Piotr skontaktował się w sprawie zamówienia i został poinformowany ,że nie uda się zrealizować zamówienia szybciej. Otrzymaliśmy wtedy informację ,że klient nie chce w takim razie pierścionka bo będzie mu niepotrzebny i ,że on napisze w tej sprawie maila. Następnego dnia zadzwonił z ponownym pytaniem gdzie jest jego pierścionek, został poinformowany ,że poprzedniego dnia zrezygnował. Klient w sposób niekulturalny poinformował ,że nie posiadamy od niego maila i ,że nie posiadamy dowodów na to ,że zrezygnował będąc przy tym wyjątkowo niekulturalnym. Oczywiście pierścionek był dla niego gotowy więc zaproponowałam ,że wyślemy pierścionek tego samego dnia. Klient się oburzył, Stwierdził ,że chce zwrotu pieniędzy i otrzymał informację o konieczności napisania maila z podaniem numeru konta na jakie mamy dokonać zwrotu. Klient zakomunikował podniesionym głosem,że wcześniej nie musiał pisać maila o rezygnacji więc chyba teraz też jestem w stanie zrozumieć ,że chce pieniędzy przy czym był również wyjątkowo niekulturalny (stwierdził ,że ma nas “w dupie”).

      Pan Piotr po zwrot pieniędzy zgłosił się osobiście. Nie przyjmował tłumaczeń ,że obsługa klienta nie może na miejscu wypłacić gotówki za zwrot. Będąc wyjątkowo niemiłym i opryskliwym zażądał natychmiastowego zwrotu grożąc ,że w innym wypadku wezwie policję. Podając numer konta do przelewu (w którym było zbyt wiele cyfr- wypierał się tego) sugerował pracownikowi z Obsługi klienta ,że nie jest w stanie nawet wykonać przelewu podważając jego kompetencje w sposób wyjątkowo nieprzyjemny.

      Na odchodne Pan Piotr postanowił pouczyć Pracowników Obsługi o braku kultury z ich (!!!) strony, nie mając sobie nic do zarzucenia…”

      Pani Piotrze, jest nam niezmiernie przykro, że nie sprostaliśmy Pańskim wymaganiom i nie zrealizowaliśmy Pańskiego zamówienia wcześniej. Proszę nam wierzyć, że dokładamy wszelki starań, aby terminowo realizować zamówienia. Oczywiście nie zawsze nam się to udaje i jesteśmy tego świadomi.

      Jakkolwiek Pańskie zamówienie było gotowe do wysyłki na czas, natomiast całe zamieszanie, nie leży po naszej stronie.

  8. kupowałam pierścionek ponad 3 lata temu, jest on prześliczny i jestem strasznie z niego zadowolona, ale nie zmienia to faktu że czekałam na niego znacznie dłużej niż miałam. jednak nie był to prezent ani nic takiego więc mogłam sobie pozwolić na taką zwłokę. Przyczyna opóźnienia była niezależna od sprzedawcy – więc jeśli sie komuś nie zależy na czasie to polecam.

    • Pani Karolino,

      rzeczywiście 2012 rok był dla nas przełomowy. Z jednej strony zamówienia posypały się jak szalone, natomiast z drugiej strony nie byliśmy przygotowani na produkcję ponad 1000 pierścionków miesięcznie:).
      W chwili obecnej staramy się dostarczać wyroby w deklarowanym czasie a nawet go skracać w miarę możliwości.
      Bardzo się cieszymy, że mimo upływu czasu jest Pani zadowolona z jakości wykonanego pierścionka.
      Jeśli życzy Pani sobie odświeżyć jego wygląd, tzn wypolerować a jeśli to białe złoto to również znów go porodować, to prosimy o kontakt z nami. Dla naszych Klientów taką usługę wykonujemy gratis.
      Namiary znajdzie na naszej stronie

  9. Hmmm juz ponad 20 dni roboczych czekam na realizacje zamowienia, nikt o niczym nie informuje, a pierscionka nie widac, na infolinie dodzwonic sie ciezko bo nikt nie odbiera, w zeszlym tygodniu mowiono ze ma zostac wyslany i cisza.

  10. Niestety , nie mogę polecić tego jubilera . od narzeczonego pierścionek dostałam 12 lipca 2015 r . jest 26.07.2015r a kamień już odpadł. .. beznadzieja.

    • Jasne, kamien już odpadł…. Dzwonilas, reklamowała, czy po prostu piszesz żeby coś napisać. W jakim pierscionku. Trochę wiecej szczegółów Paula 🙂

    • Szanowna Pani Paulino,

      czy zgłaszała Pani do nas reklamację pierścionka?

      Zapraszamy do kontaktu – z chęcią pomożemy rozwiązać tą sytuację.

      Pozdrawiamy

  11. Czytam i trudno mi uwierzyc w autentycznosc informacji. Zlozylam zamowienie u tego jubilera i dostalam zamowienie juz nastepnego dnia! Pani z informacji bardzo rzeczowa i kulturalna, Pan który pakowal zamowienie sam do mnie zadzwonil i poinformowal mnie o wszystkich szczegolach mojego zamowienia. A produkty sliczne i duzo tansze niz w firmie u której wczesniej kupowalam. Zaluje ze firma nie ma sklepow stacjonarnych, moze warto pomyslec o franczyzie?:) Chetnie poprowadzila bym taki sklep, tyle pieknych przedmiotów i z pewnoscia uradowanych klientow….

  12. Zakupiłem u nich pierścionek na urodziny mojej Mamy. Jestem zadowolony z obsługi i samego przedmiotu. Kolejny zakup zrobiłem w firmie Impressimo, tu zamawiałem pierścionek zaręczynowy. Również jestem zadowolony. IMHO, dobre ceny, obsługa. Faktycznie trochę przeszkadza brak możliwości obejrzenia przed zakupem, ale w jednym i drugim przypadku, wyroby ładniejsze niż na zdjęciach. Polecam.

Dodaj komentarz