Promod – warto robić zakupy?

promod

Promod to sieć sklepów odzieżowych istniejących na rynku od 1975 roku. Pierwszy sklep stacjonarny pojawił się we Francji, a pierwszy internetowy sklep powstał w roku 1996. Obecnie sieć liczy 1054 sklepy na terenie całego świata i sprzedaje nie tylko ubrania, ale także obuwie oraz galanterię. Sklepy oferują produkty z własnych kolekcji zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.

Click to rate this post!
[Total: 6 Average: 2.3]

Promod - opinie użytkowników:

  1. aska pisze:

    Bardzo chętnie poznam wasze opinie na temat promod kochane bo mam ogromny dylemat czy zacząc kupować sobie tam ciuszki…Co sądziecie o tym sklepie bo jak widze nie jest tam bardzo drogo, ale to taka marka noname dla mnie i nie wiem co o niej myslec i czy warto.

    1. anna pisze:

      No właśnie dziś odebrałam reklamacje z odmowa ponieważ minęły dwa miesiące od czasu kiedy zauważyłam przebarwienia na płaszczu ,który wyprałam jak było podane na metce hehehe zabawne !!! Nie ważne ze za płaszcz zapłaciłam 350 zł i nosiłam go miesiąc czasu!!!!!! A teraz go mogę tylko wyrzucić!!!! Nie kupie tam już nic i każdej znajomej odradzę ten sklep!!!

      1. Doti pisze:

        Zgodnie z prawem na złożenie reklamacji wadliwego towaru konsument ma 2 miesiące od wykrycia usterki,po tym terminie sprzedawca ma prawo odrzucić reklamację.Też bym o tym nie wiedziała,gdyby nie odrzucenie reklamacji mojej mamy w CCC,właśnie z tego powodu.Niestety ale żeby nie dać się oszukać trzeba znać swoje prawa i różne kruczki prawne.

    2. Asia pisze:

      Jakość towarów jest bardzo różna i zdecydowanie można znaleźć fajne ubrania w akceptowalnej cenie, niemniej sposób w jaki firma traktuje swoich klientów po zlikowidowaniu sklepu stacjonarnego jest absolutnie niedopuszczalny. Dwa razy zwracałam towar i była to droga przez mękę: teraz od niemal dwóch miesięcy oczekuję na zwrot środków, a komunikacja mailowa pomimo deklarowanych 2 dni na reakcję jest kompletnie lekceważona i pozostaje bez odpowiedzi. Osobiście nigdy więcej nie zrobię zakupów w tym sklepie, bo bardzo nie podoba mi się tak lekceważący stosunek do klienta.

    3. Małgorzata pisze:

      Odradzam. Złożyłam zamówienie i 11 już dni czekam na przesyłkę. Strona nie ma obsługi klienta. Śledzenie przesyłki w języku francuskim. Zero kontaktu do kogokolwiek. Ale zapytanie o opinie już przyszło. To jakaś masakra. Ani zamówienia ani pieniędzy :((

    4. Rozczarowana pisze:

      Nie polecam. Brak kontaktu w sytuacji, gdy przesyłki nie otrzymałam. Śledzenie urywa się w momencie rzekomej wysyłki. Już nigdy nie skorzystam z oferty tej firmy, nawet gdyby coś bardzo mi się podobało.

  2. kask pisze:

    Ja nie wiem czy to taka marka noname. Po prostu oni ciesza się wieksza popularnoscia na zachodzie Europy z tego co wiem, a tutaj to tak średnio. Ja w każdym bądź razie dość często kupuje tam sobie buciki i jestem z nich zadowolona.

  3. Jeśli chodzi o jakość tych rzecmzy to jeszcze się na nich nie zawiodłam w sumie. Jedyne co się mogę doczepić to ze zwrotyu się ciagna jakos dziwni długo i straszbnie dlugi czas czeka się na jakas reakcje, ale tak poza trym to według mnie jest ok.

  4. Ja kupuje tam i mój facet nawet czasem tez cos tam sobie wezmie to jest ok, mysle ze się opłaca, specjalnie nie narzekamy.

  5. taki pisze:

    A nie wiecie czasem czy oni daja jakies rabaty od czasu do czasu na swoje ciuchy? Może gdzies w internecie może znalexc kody rabatowe albo coś takiego co? Czytalem komentarze o tym sklepie, ale nikt jakos nic ciekawego nie pisze o promocjach…

  6. kaska pisze:

    Ja tam nie kojarze, żeby oni mieli jakies kody rabatowe czy cos takiego. Jedyne co to jak chcesz to na stronie promod masz po prostu oferty promocyjne, ze dwa razy już cos kupiłam w ten sposób i naprawdę było sporo rtaniej.

  7. Możesz poszukaj na tych stronach gdzie sa kody rabatowe do roznych stron, ale ja osobiście tez się jeszcze nie spotkałem z czyms takim.

  8. Glownie chyba promocje na stronie i tyle, ale jak chcesz to sobie możesz wyrobić ich karte klienta. Za zakupy zbierasz punkty, a te potem na bony to tez masz trochę taniej wtedy.

  9. elka pisze:

    Promod to nie jest jakies oszustwo, ze mają bylejakie rzeczy z chin? Ceny są zastanawiająco niskie jak dla mnie jak na taką markę. Co sądziecie o tym ludzie?

  10. beata pisze:

    Nie wiem, ja mam kilka rzeczy i jestem z nich zadowolona.

  11. Może i produkowane w chinach, ale według mnie jakość tych rzeczy jest dobra, a cena niska bo duza siec i tyle, tak mi się wydaje.

  12. jacek45 pisze:

    Spróbujcie tez zrozumiec pracownice, bo jak poczytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,11326 to badaja ich tajemniczymi klientami i wcale nie jest im łatwo..

  13. wiki_7 pisze:

    A ja kupiłam tam ostatnio jeansy. Kosztowały 169zł i po pierwszym założeniu okazało się, że szew skręca w nogawce do środka…Udałam się więc do sklepu i kazano mi złożyć reklamację i czekać 14 dni na jej rozpatrzenie. Przyznam szczerze, że jestem zawiedziona takim podejściem do sprawy. Ewidentna niezgodność towaru z umową i zamiast wymiany mogłam zażądać zwrotu gotówki. A tak ani spodni, ani pieniędzy…ehhh…czekam na łaskawe rozpatrzenie reklamacji…

  14. nina pisze:

    Za zakupy płacę kartą płatniczą dostaję paragon fiskalny i potwierdzenie sprzedaży-kopia dla klienta ,przy zwrocie zakupionego towaru muszę mieć paragon fiskalny i kartę płatniczą.Nie rozumiem dlaczego ekspedient zabiera mi potwierdzenie sprzedaży czyli kopię dla klienta,uważam że kopia dla klienta to jest mój dowód że taką kwotę pobrano przy zakupie danego towaru.To jest jedyny sklep, który zabiera przy zwrotach kopie dla klientów nie robiąc ksera.

    1. Anonim pisze:

      absolutnie nie jest to prawda, ekspedient nie ma prawa zabrac Twojego dokumentu. Musi faktycznie miec wglad w wydruk z terminala zeby miec pewnosc na jaka karte dokonac zwrotu, ale nastepnie oddaje ten swistek.

  15. Anna pisze:

    Wielki pozytyw
    Ja kupuję głównie swetry i sukienki. Jestem bardzo zadowolona. Tylko jedną sukienkę reklamowałam. Reklamację uznano. Pieniądze zwrócono. Wszystko trwało 3 dni. Obsługa przemiła.

  16. jA POLECAM – SUPER, JESTEM MANIACZKĄ UBRAŃ PROMOD. KUPUJĘ PRZEZ INTERNET, GDYŻ PANIE ZE SKLEPU W CZĘSTOCHOWIE SĄ BARDZO NIEMIŁE. ZERO POMOCY, CZUJĘ SIĘ JAK INTRUZ , KTÓRY PRZESZKODZIŁ IM W POGADUCHACH.

  17. Sophie pisze:

    Kupiłam sobie przez Internet dwa sweterki. Jeden ma za krótkie rękawy. Naprawdę krótkie. W dodatku pasek od sznurowania przy biuście jest poszarpany mocno. Jakość materiału jest bardzo dobra, po praniu nic się nie dzieje. To ja plus.

  18. Marzena pisze:

    Kupuje w promod od lat ,zazwyczaj w sklepie stacjonarnym. W grudniu zrobilam zamowienie on-line i niestety nic nei pasowalo ,oddalam w sklepie stacjonarnym no i mija 3 tydzien a pieniedzy jak nie bylo tak nie ma . Napisalam dwa emaile , cisza , udalo mi sie raz dodzwonic to pani poinformowala ze faktycznie cos sie stalo i musi to wyjasnic i zaraz do mnie oddzwoni, mija drugi dzien i znow cisza ani telefonu ani odpowiedzi na emaila . Teraz zastanowie sie trzy razy zanoim cokolwiek u nich zamowie ,juz na pewno nie w sklepie on-line

  19. Anonim pisze:

    Kiedyś bardzo lubiłam robić tam zakupy – zwłaszcza na wyprzedażach zostawiałam krocie. Z roku na rok jednak stwierdzam, iż ich produkty i jakość pozostawiają wiele do życzenia. A to sweter mi się zaraz zmechacił a to bluzka chwilę po założeniu „jak psu z gardła”, a to sukienka źle uszyta… i w ogóle te rzeczy ciągle takie same.

  20. Może podzielę się z klientami rozpatrywaniem reklamacji przez firmę Promod. Zakupiłam płaszcz zimowy w sklepie na Bielanach Wrocławskich. Po krótkim użytkowaniu okazało się że na szwie zewnętrznym powstała dziura. Towar zareklamowałam i na rozpatrzenie czekałam 3 tygodnie .Po tym czasie przy odbiorze okazało się że płaszcz ma dziurę na podszewce wewnętrznej (prawdopodobnie krawcowa przez rozprucie wew. podszewki dostała się do szwu zewnętrznego i zapomniała zaszyć- wcześniej tej dziury nie widziałam).Przy odbiorze reklamacji musiałam złożyć ponowną reklamację. Panie ze sklepu nie poinformowały mnie ze mogę żądać innego sposobu rozpatrzenia reklamacji niż naprawa. Bez płaszcza zimowego zimą pozostałam kolejne 4 tygodnie. W międzyczasie w sklepie byłam dwukrotnie z zapytaniem kiedy mogę odebrać towar. Sprzedawczynie jak mantra powtarzały że wg prawa okres oczekiwania na reklamacje jest 4 tygodnie. I tym sposobem po siedmiu tygodniach otrzymałam na wiosnę- zimowy płaszcz.
    Gratuluje sposobu obsługi klienta tym bardziej że posiadam kartę Promod i do tej pory BYŁAM stałym klientem tej firmy.

  21. Paris pisze:

    Co do rozpatrzenia reklamacji mają 14 dni. Ciuchy są produkowane na całym świecie. Są lepsze i gorsze produkty jakościowo. Marka jest mało znana w Polsce ponieważ ma słaba reklamę. Nigdy nie wiedziałam reklamy w tv, bilbordu itp Zero jakiejkolwiek reklamy promującej. Ceny czasami są z kosmosu. Nieadekwatne do wykonania produktu oraz z jakiego tworzywa jest wykonane.

  22. paulina pisze:

    Zamówienie złożone w sklepie stacjonarnym, opłacone z góry. Przyjęte 31.10. Po zalogowaniu na konto klienta na stronie – info, że towar wysłano 2.11. Czekam, czekam… Sprawdzam stan codziennie. 8.11 widzę co? Data 2.11 zmieniła się na 7.11. 500 zł zamrożone, towaru nie ma, a paczka idzie chyba przez Wenezuelę, bo z Chin by już dawno doszła. Rozumiem, że przez 1.11 i weekend może być poślizg, ale nagła zmiana daty wysyłki na stronie o 5 dni mnie wkurzyła. Zwłaszcza, że od 2.11 byłam pewna, że paczka jest już w drodze…

  23. Najgorszy sklep. Sprzedwca namowil mnie na karte klient za 25 zl !!!!, bo ponoc ten wydatek mial sie dosc szybko zwrocic ( bony itd). Do tej pory sie nie zworcil, wiec odradzam ten sklep.

  24. Joanna pisze:

    Uważam, że jakość jest adekwatna do ceny. Osobiście bardzo lubię te ciuchy i nie widzę powodu do narzekania.
    Minus bardzo powolnie działa sprzedaż przez sklep internetowy, zamówiłam sweterek 28.12.2018 i czas realizacji miał być 6 dni, a do odbioru paczkę miałam dopiero 9.01.2019. No i trzeba opłacić zamówienie nawet jak zamawiasz do sklepu, więc zamrażasz na długo pieniądze.

  25. Renata pisze:

    Nie polecam.. Zwróciłam zamówione rzeczy i do tej pory nie zwrócono mi pieniędzy. Nikt nie odpowiada na e-maile, brak kontaktu.. Nie polecam nigdy więcej nic nie zamówię

  26. Maria pisze:

    Po zlikwidowaniu sklepów stacjonarnych obsługa internetowa koszmarna. Czas dostawy nienajgorszy ok. 6 dni. Problem ze zwrotem. Mało czytelna informacja dotycząca zwrotu. Po wygenerowania kodu i nadaniu zwrotu zero wiadomości. Na profilu nie ma śladu o zwrocie. Czas na zwrot środków już upłynął czekam ponad 20 dni. Pomimo moich ponagleń nie otrzymałam żadnych konkretnych wyjaśnień, a jedynie automatyczną regułkę o trudnościach systemowych.Nie polecam zakupów w sieci Promod w obedanej formie.

  27. Kornwalijka pisze:

    Nie można wygenerować kodu zwrotu – pieniądze w błoto.
    Anulowali zamówienie – kolejna kasa w błoto.
    Szkoda pieniędzy – 800zł w błoto.
    Brak odpowiedzi na maile.
    Innego kontaktu nie ma

  28. Anonim pisze:

    Taka sama sytuacja, zamówienie opłacone, towar niedostarczony („z powodu opóźnienia między aktualizacją zapasów a realizacją zamówienia na stronie internetowej”), zwrotu pieniędzy brak choć minął już ponad miesiąc. Ostatnia wymówka brzmi, że płatność nie została przez nich pobrana! Nie polecam – kasa w błoto.

  29. Piotr pisze:

    sklep internetowy to jakiś dramat, zero kontaktu, zero wysyłki, brak zwrotu pieniędzy, trzymać się z dala od tego g….

  30. ula.sue pisze:

    Cześć, nie widzę, kiedy dodałaś pytanie. NIE POLECAM tego sklepu, odesłałam część towaru z zamówienia, do tej pory (po 3 tygodniach od daty kiedy dotarł do nich zwrot) nie dostałam zwrotu środków. Dwukrotnie napisałam do obsługi klienta, niestety bez odpowiedzi. Jeśli dalej tak pójdzie to ich pozwę. Nie skorzystam więcej, szkoda nerwów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *