eObuwie.pl – czy warto robić tutaj zakupy?

Strona eobuwie.pl
Strona eobuwie.pl

eObuwie.pl jest sklepem internetowym, w którym głównie można kupić obuwie. Serwis należy do firmy eObuwie.pl, która swoją siedzibę ma w Zielonej Górze. Portal ma w swojej ofercie produkty dla kobiet, mężczyzn, jak i dzieci. Sklep posiada w swojej ofercie produkty różnych producentów min. Gino Rossi, Nessi, Ecco, Sole Femme, Venezia, Tommy Hilfiger, Converse, Caterpillar i innych.

Największy wybór w sklepie mają kobiety. Moga wybierać spośród obuwia takiego jak: sandały, czółenka, kozaki, botki, baleriny, klapki. Poza tym w ofercie dla kobiet są wyroby galanteryjne takie jak: torebki ( kopertówki, kuferki, ślubne, listonoszki, kosze), portfele, rękawiczki, teczki, paski.

Mężczyźni również mają spory wybór produktów zwłaszcza obuwia. Dostępne rodzaje obuwia to: kozaki, sandały, klapki, trampki, trekkingi, obuwie wizytowe, czy mokasyny. Ponadto w ofercie sklepu są również męskie paski, portfele, rękawiczki, czy teczki.

eObuwie ma w swoim asortymencie również akcesoria takie jak: czapki, szaliki, pasty do butów, szczotki, nauszniki, kalesony, skarpetki, getry, legginsy, czy zakolanówki. Użytkownik, które chce kupić jakiś produkt musi kliknąć w ikonkę „złóż zamówienie”.

Następnie należy podać dane, które konieczne są do wysłania towaru. Nie jest wymagane rejestrowanie się w serwisie. Kolejny krok to wybranie formy płatności. Można zapłacić przelewem lub serwisami PayPal albo Płatności.pl. Istnieje również możliwość zapłacenia przy odbiorze. Czas realizacji zamówienia podawany jest w momencie zakupu danego produktu.

Click to rate this post!
[Total: 15 Average: 2.2]

eObuwie.pl - opinie użytkowników:

  1. mirka pisze:

    Ja kupuje w tym sklepie tylko jak są obnizki. Tak to dla mnie jest za drogo;p Ale jak kogos stac to poelcam. Obuwie jest w porządku. Oczywiscie zalezy na jakie sie trafi. Ja akurat wybrałam dobrze;p zamowienie tez jest w miare szybko realizowane.

  2. Joanna pisze:

    Zakupiłam w sklepie buty na początku czerwca. Ponieważ mieli jakąś zmianę systemu, przesyłka miała się opóźnić. Wysłali wiadomość, że towar w drodze. Po tygodniu niczego nie dostałam i skontaktowałam się ze sklepem. Okazało się, że nie wysłano do mnie butów…. Po niemal miesiącu, po licznych moich interwencjach, buty wysłano. Zamówiłam odbiór w paczkomacie. Oni zaproponowali że przyślą kurierem. Zrezygnowałam z takiej opcji, ponieważ paczkomat mam przed blokiem, a na kuriera nie chciałam czekać. Napisałam prawdziwą opinię na OPINEO, ponieważ mnie o to poproszono. W odpowiedzi na opinię przeczytałam, że to ja sama opóźniłam przesyłkę, rezygnując z kuriera!!! Totalne bzdury, to moja sprawa jak odbieram przesyłki. W opinii nie napisali, że z ich winy wszystko się opóźniło, że sama musiałam się upominać o buty…. Gdy poprosiłam, żeby zweryfikowali nierzetelną odpowiedź na moją opinię, odpisano mi, że tego nie zrobią, bo jest rzetelna. Wcześniej z tego sklepu wysłano mi buty do zupełnie innej, odległej miejscowości i też nikt nie poniósł za to odpowiedzialności. Czekałam wtedy na przesyłkę prawie dwa miesiące. Ten sklep ma chyba za dużo klientów i się nieco poprzestawiało w głowach.Może czas dać szansę konkurencji, tym bardziej że ceny nie zwalają z nóg….. No w każdym razie dałam szansę firmie i na odzyskanie mojego zaufania i na rzetelny komentarz. A doczekałam się ……niczego. Potraktowano mnie bardzo obcesowo, przeproszono w mailu, ale tylko po cichu,ogólna informacja na moją opinię pozostała.

  3. Adam Tworek pisze:

    Najgorszy sklep internetowy w Polsce zamawialem sandaly trzy razy dwa pierwsze anulowali i dzisiaj przysłali mi ale uszkodzony był jeden sandaly nikomu nie polecam tego sklepu

  4. Kasia pisze:

    Kiedyś był to sklep w którym zakupy były przyjemnością do czasu kiedy złożyłam reklamację na torebkę…czar prysł a ja poczułam się jak ktoś kogo słowa i uzasadnienie reklamacji nikogo nie interesują poprosiłam o ponowne rozpatrzenie ale myślę że nic to nie zmieni i zwyczajnie oddałam to w ręce Rzecznika konsumentów.

  5. Damian pisze:

    Nie polecam sklepu eobuwie i wszystkich przestrzegam przed zakupami, szkoda czasu i nerwów. Zakupiłem obuwie w dniu 2 listopada, po kilku dniach nie otrzymania przesyłki, skontaktowałem się z działem obsługi klienta sklepu w celu wyjaśnienia sytuacji, brak kompetentnych osób. Dzwoniłem jeszcze parokrotnie i wysyłałem e-maile nikt nie potrafił wyjaśnić sytuacji z moją paczkaą próbowano zgonić na firmę kurierską DPD że paczka została odebrana, po kontakcie z DPD otrzymałem informację że paczka nie została przekazana jeszcze kurierowi założono tylko etykietę nadania.
    W dniu dzisiejszym otrzymałem e-maila że moje zamówienie nie może zostać zrealizowane bez podania przyczyny a w opisie w aplikacji eobuwie perfidnie napisano że paczka nie odebrana. To jest jakiś skandal. Dodam jeszcze że kupione przeze nie buty są nadal dostępne na stronie sklepu. Drodzy kupujący proszę się bardzo poważnie zastanowić nad zakupami w tym sklepie, ja z całego serca odradzam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.