Perfumeria.pl – warto kupować perfumy? Wasze opinie
Serwis perfumeria.pl to nowoczesny i doświadczony sklep internetowy, który proponuje szeroki wybór perfum zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn, ale także i wielu nowoczesnych kosmetyków o bardzo szeroki zastosowaniu.
Firma posiada bogaty asortyment produktów, na który składają się także i perfumy wielu znanych na całym świecie marek. Dokonywanie zakupów w tym miejscu jest bardzo łatwe dzięki ciekawie zaprojektowanym kategoriom, upraszczającym docieranie do interesujących kupującego kosmetyków.
Marka gwarantuje przystępne ceny sprzedawanych perfum dzięki profesjonalnej współpracy z dobrymi dostawcami. Oprócz samych perfum można kupować również testery czy nawet specjalne zestawy idealnie nadające się na prezent dla biskich lub znajomych.
Sklep gwarantuje wysokie bezpieczeństwo zakupów, a przy tym oferuje nowoczesne metody płatności, jak i wiele wygodnych metod wysyłki. Oferta sklepu jest stale aktualizowana o nowe produkty dzięki czemu zawsze można znaleźć tam perfumy pasujące do aktualnych trendów i mody na rynku.
Ktoś orientuje się możejak faktycznie wyglądają tam koszty wysyłki? Oglądałam sobie ofertę tego sklepu i musze przyznać, że mocno mnie zainteresowała, ceny faktycznie sa mega przystępne, mam nadzieję, oczywiście że perfumy są orgainalme, ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć żadnej informacji o samej wysyłce, możecie coś pomóc???
Sympatyczne miejsce kupuję od pewnego czasu fajne perfumki w tym miejscu, które w mojej okolicznej drogerii kosztują majątek, tutaj cenę idzie przełknąć, więc nie jest tak źle 😀
Przecież masz dokładnie na stronie napisane koleżanko formy dostawy zakupów i ceny do tego także, wystarczy poczytać, na samym dole strony…można wysyłać przez pocztę albo kurierem, bodajże DPD, ale teraz nie pamiętam. Ceny wysyłki są znośne, w zasadzie powiedział bym że faktycznie a nie zawyżone 😉
Dzięki, ja nie mogłam znaleźć takiej informacji, ale faktycznie na dole jest odpowiedni odnośnik, głupia ja! 😛
A da radę odbierać osobiście, gdzie oni w ogóle mają swoją siedzibę?
Coś nie tak z tym sklepem, zamówiłam właśnie taki zestaw na prezent tydzień temu i nic, wpłaciłam z góry, wzięłam wyyłkę kurierem bo na czasie bardzo mi zależało no i paczka do mnie nie dotarła, a sklep oczywiście milczy??? Co jest cięte, wy też macie takie problemy?
Ja po zamówieniu miałam na 3 dzień kosmetyki, także kurierem. Zadzwoń do nich, może im się gdzieś zapodziało Twoje zamówienie 😛 Naprawdę nie miałam żadnych problemów z kupowaniem w tym miejscu i spokojnie mogę polecić sklepik, wybór jest maaasakrycznie duży 😀
Można odbierać osobiście jak kogoś to interesuje, konkretniej w kaliszu mają swój salon i czynny jest nawet w sobotę co ciekawe 😉 Swoją drogą ja lubie takie sklepu internetowe, jak jest realna siedziba to wygląda to profesjonalniej, a i człowiek czuje się bezpieczniej niż jak ktoś sprzedaje z fotela w swoim domu 😀
A gdzie ten salon, bo na ich stronie to nic o tym nie pisza , ze istnieje?
Jak tam się składa zamówienie, trzeba zarejestrować jakieś konto czy można bez rejestracji? Nie lubię zakładać kont, skorzystam pewnie raz czy dwa ze sklepu, a moje dane pozostaną potem…
Fajne lakiery do paznokci tam mają, ja do tej pory wydawałam majątek na to bo lubię naprawdę nietypowe kolory, ale tutaj cena jest naprawdę przystępna i z czysym sumieniem mogę ten sklep polecić bo jest bardzo przydatny!
Trzeba się wcześniej umawiać z tym odbiorem osobistym czy można od razu uderzać?
Ja tam bym zadzwonił i zapytał,. Mogą czegoś nie mieć chwilowo na stanie i muszą skądś sprowadzić, po co marnować czas na przyjazd jak się nie dostanie tego co się chce 😛
Oni mają rozumiem oryginlane te perfumy i kosmetyki? Chodzi mi oczywiście o takie naprawdę markowe rzeczy, bo właśnie takich poszukuję, a widzę, że tutaj ceny są zdecydowanie lepsze niż w stacjonarnej drogerii. Jak to możliwe w ogóle??? ;|
Kiedy się zamawia dany produkt hurtowo to cena jest dużo niższa, a jak dochodzi jeszcze do tego współpraca z dobrym dostawcą to już w ogóle 😉
Coś jest nie tak z tym sklepem, w ogóle nie odpowiadają na moje wiadomości, zadałam już kilka pytań i konkretna cisza co dla mnie wyglądać dość podejrzanie…
Mają własny salon w którym osobiście byłam więc spokojnie, wszystko jest ok, może nie mają czasu odpisywać na maile i tyle, myślisz że każd nic innego nie robi tylko na skrzynkę pocztową patrzy??? Zadzwoń do nich po prostu, masz przecież numer telefonu.
Dzisiaj przyszła do mnie od nich paczuszka i wszystko jest ok, spokojnie można tam kupować, kosmetyki według mnie są oryginalne, szczególnie poerfimuy które były duuużo tańsze niż u mnie w sklepie.
Sympatyczni ludzie tam w ogóle pracują, a co do jakości i cen to zupełnie nie mam się czego doczepić, polecam po prostu 😉
tam sa podróbki, czy oryginalne perfumy na tej stronie perfumeria.pl??? bo chce kupic zonie a nie wiem
Zenada , zamówiłam perfumy i po 3 dnia i kontaktu z nimi otrzymałam odpowiedź, że nie ma konkretnego produktu , który mnie interesuje i muszę zrezygnować z zamówienia. Po czym ponad tydzień czasu czekałam na swoje pieniądze , zaznaczę, że wysyłałam do nich kilka e-maili w tej sprawie jak również telefonicznie próbowałam coś z nimi ustalić.
Coś nie tak z tym sklepem. Złożyłam tam zamówienie nie mogąc podać numeru telefonu, bo mam go akurat w serwisie. Podałam za to maila do kontaktu. Wysłali mi maila, że jeśli nie podam numeru telefonu, to nie mogą zrealizować zamówienia. Wyjaśniłam im, że telefon się zepsuł i jest oddany do naprawy. W następnym mailu napisali, że jeśli chcę otrzymać swoje zamówienie, to mam podać numer telefonu kogoś z rodziny. Przecież to istne kpiny. W dobie obowiązywania Rodo oni żądają, żebym podała numer telefonu kogoś z rodziny. W żadnym innym sklepie nie spotkałam się z taką sytuacją, że realizacja zamówienia została uwarunkowana od podania numeru telefonu swojego lub kogoś z rodziny, pomimo, że kontakt mailowy został podany, więc nie mogło być mowy o braku kontaktu z klientem.
NIE POLECAM. Najgorszy sklep w jakim dokonałam zakupu. Nie dostałam ani towaru ani zwrotu środków. Pierwsze to zasłanianie się przeprowadzką, problemami technicznymi (co byłoby dopuszczalne pod warunkiem zrealizowania zamówienia), później argumentowanie brakiem asortymentu. Niepoważne traktowanie klienta.